Bocins de paper, màgia i colors: Nadal al novembre...

dimecres, 7 de novembre del 2018

Nadal al novembre...


(...) Sé molt bé que la vida és corda fina,
trencadissa i fràgil com cor enamorat

Sé també que el temps vola i mai s'atura,
que quan un està naixent, l'altre se'n va.

Tot i així, de vegades se'ns oblida,
que tot bon moment s'ha d'aprofitar

I estimar-te els teus, com si fos l'últim dia
com si fora aquest, l'últim Nadal. (...)

(Joan Rovira)


Avui faig la primera entrada pre-nadalenca :). Em venia de gust fer la meva primera postal de Nadal, tinc una pila de segells per estrenar i unes quantes idees el cap, tot i que poc temps per materialitzar-les. 

Ha donat la casualitat que la targeta seguia les pautes del  repte "tarjetero" de Locas por el Scrap d'aquest mes, així que aprofito per participar-hi.

Ens demanen fer una targeta amb daurats. la veritat és que jo no sóc de daurats ni brilis-brillis, però per Nadal trenco tots els meus esquemes i trec la purpurina a passejar :). 

Podeu veure el repte en la seva totalitat aquí. Animeu-vos a participar!!


https://locasporelscrap.blogspot.com/2018/11/reto-tarjetero-gold.html


Per aquesta targeta tenia molt clar quins segells volia estrenar, aquests gatets tan entranyables que em van enamorar i el bones festes d'Stampam, també nou de trinca.

També aprofito per fer-vos la meva proposta anual (noooooo, no m'oblidavaaaaaaaaaaa). L'intercanvi de postals de Nadal amb mi que ja fa anys vaig organitzant, em fa tanta il·lusió obrir la bústia i gaudir de les petites obres d'art!!! Us hi apunteu??? És tan senzill com deixar un missatge aquí fins a final de mes i ja esteu apuntades!!!

Però bé... vaig al gra... aquí està la meva targeta... daurat a les estrelles, daurat a la cinta de les boles de nadal, daurat a l'embossing de bones festes, daurat al washitape de les vores i daurat en alguns detallets dels gatets que s'amaguen darrera la portada!!




L'interior...


I la part del darrera...



No oblideu apuntar-vos al meu particular intercanvi!!!!! Us hi espero!!!

16 comentaris:

  1. Hola Montse!!!
    Ja veig que has posat el turbo cap al Nadal.����.
    Jo tampoc sóc de daurats, però trobo que li dona lluminositat a la postal. El segell interior és molt xulo.
    Jo m'apunto a l'intercanvi de postals.

    Una abraçada!!

    Àngels.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo el daurat ni en arracades!!! però per Nadal canvio el xip i m'agrada aquest toc, tens raó, li dóna una certa lluminositat. M'alegro que t'apuntis a l'intercanvi!!! Fins ben aviat!! Petonets

      Elimina
  2. Hola!!! Jo també m’apunto, malgrat no sé gaire com funciona!�� Que em podries donar més informació, si us plau? Gràcies!!!����

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Mariona!! és molt senzill!! de fet no organitzo un intercanvi entre mil persones, només és un intercanvi amb mi, jo t'envio una postal de nadal i tu me n'envies una a mi! Si encara et ve de gust (jo estaria encantada, m'envies un mail a bocinsdepaper@gmail.com amb la teva adreça i jo et responc amb la meva. Moltes gràcies per passar-te per aquí i espero que fins aviat!!!

      Elimina
  3. La targeta t'ha quedat monìssima. Jo tampoc sóc de daurats però per Nadal sí em ve de gust una mica de brilli-brilli. I, evidentment, compta amb mi per l'intercanvi. Forma part ja de les meves tradicions de Nadal. Petonets i bon cap de setmana!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial!!!! T'haig de confessar que ja hi comptava!!!! Enviar-te a tu una targeta ja és també per a mi una tradició nadalenca! Molts petonets

      Elimina
  4. Uis..... no quería que este año se me pasara. Yo también quiero tener una pequeña obra de arte de alguién que admiro mucho: tú. Así que apuntame en tu agenda, vale??? ya te enviaré mi dirección y tú la tuya a mí. Genial tarjeta y el dorado super discretooo, jajajaja Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Qué bien que te hayas animado!!! a mi me encantará tener una tarjetita tuya!!! Creo que ya tengo tu direcció, pero por si acaso me envías un mail o un whats con la tuya y yo te respondo? Muchos besitos

      Elimina
  5. Apunta'm Montse!!! Que se m'ahvia passat.
    I aquesta tarja m'ha enamorat.
    Petonets guapa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Siiiiiiiiiiiii, en el fons ja hi comptava amb tu, jajajaja. Molts petonets

      Elimina
  6. Ayyyyy qué bonita! Me encanta, es preciosa!!! Un beso y gracias por participar en los retos de Locas por el Scrap.

    ResponElimina
  7. Montse tu tarjeta me ha requeteencantado. Esos gatitos son una preciosidad! Y me encanta también cómo has empezado tu entrada, con un poema. Una delicia toda ella... Muchas gracias por participar con nosotras en los retos de @locasporelscrap y muchísima suerte! 😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias, siiii, estos gatitos son una monada!!! Un besito

      Elimina
  8. Montse has hecho una tarjeta super cuqui, me encantan esos gatitos y el toque gold que le has dado. Gracias por participar en el reto de Locas...mucha suerte.

    ResponElimina
  9. Esos sellos son una monería!! Te ha quedado preciosa. ! Gracias por participar en el reto de Locas por el Scrap 😊

    ResponElimina