Bocins de paper, màgia i colors: Per molts anys!!

diumenge, 22 de juliol del 2018

Per molts anys!!


El viatge és una mena de porta. A través d'ella sortim de la realitat.

(Guy de Maupassant)


Buf... una vegada més he abandonat el bloc :(. Els finals de curs sempre em deixen KO i aquest final de curs s'ha encadenat amb un inici trepidant de vacances.

Vaig acabar el cole, i, després d'un curs de formació, vaig agafar l'avió per passar 10 dies descobrint Gal·les. Han estat dies molt intensos: poblets, castells, mar i muntanya, mil paisatges diferents que us recomano de totes, totes. Ha estat un viatge molt maco, les fotos del qual espero scrapejar (al ritme que porto compto que d'aquí a uns 10 anys més o menys, jajajajaja).

Ara ja per casa aprofitaré per anar a la platja, llegir, fer scrap, relaxar-me, caminar, visitar amics... i penjar alguna entrada més al blog, que tinc cosetes per ensenyar!!!

Avui us deixo una mena de "felicitació-val per..." que li vaig fer a una persona molt especial a qui mai sé què regalar! Com en són de difícils els homes!!!... com un dia em va dir que li feia il·lusió visitar la ciutat de l'espai a Tolouse vaig prendre bona nota i aquest és el meu regal. A més a més hi havia del condicionant que el regal havia de viatjar amb nosaltres a Gal·les i per tant no podia ocupar molt d'espai.

Com no sé fer un val senzill, va sortir això :). Els segells de la portada i la contraportada van ser amor a primera vista i vaig aprofitar l'ocasió per estrenar-los. De fet m'he tornat força addicta al segells ara que faig servir el marc d'Ikea "maquejat" com a eina per a segellar.

Espero que us agradi (bé... si encara queda algú per aquí darrera la pantalla que em llegeixi després de tantes absències!!!).

Ah! cal dir que els colors han quedat una mica distorsionats però és que el curset de fotografia encara està a la llista del milió de coses pendents :).





 

7 comentaris:

  1. Sí, aquí estic...així que no pateixis que et queden "fans"!!jajajajaja
    La veritat és que estava una mica preocupada dient: on s'ha ficat???. Però vaig recordar que potser...estaves de vacances llunyanes! (i mira, una altra cosa no endevinaré...tipus la primitiva, vull dir...però les teves vacances sí!!jajajajaja)
    Bé, anem a la targeta-val regal meravellosa que has fet. Com sempre són sorprenents!!!. No esperava que fos un desplegable per dintre!!!. M'encanta tot el que has posat i segur que la persona que l'ha rebut va al.lucinar obrint- la tant com jo en aquest moment!!!.
    Petonets a dojo!!!! :-D


    Charo

    ResponElimina
  2. Quina il·lusió que hi hagi vida a l'altre costat de la pantalla!!! i que encara em quedi alguna fan incondicional!!! Aquest any he fet les vacances viatgeres abans que mai però això fa que ara tingui un mes per endavant per relaxar-me i fer scrap i no abandonar el bloc. Moltes gràcies pel súpercomentari, ja enyorava les paraules boniques, jajajaja. Sí, a ell també li va agradar i li va sorprendre el desplegable. Molts petonets estiuencs!!!

    ResponElimina
  3. Hola guapis.... seguro que una sonrisa enorme le has arrancado. ¡Es tan fresquita y simpática!!!! Besitos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola guapa! Muchas gracias! Con estos sellos solo podía hacer una tarjeta divertida. Creo que un poco si le sorprendió. Un besazo y a ver si coincidimos pronto.

      Elimina
  4. Una preciositat Montse!! La idea de fer una tarja desplegable m'encanta.
    Petonets i bones vacances per la platja.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! No volia fer un val típic i per això vaig pensar en un desplegable, crec que li dona una mica més d'emoció. Un petonàs i bon estiu a tu també.

      Elimina
  5. Una forma de donar un regal xulíssima i original. M'encanten tots els detallets i els segells de frases en català són una passada. Segur que el teu amic va quedar encantat amb la targeta i amb el regal. Petonets

    ResponElimina