Bocins de paper, màgia i colors: Trobada entre amigues

diumenge, 6 de maig del 2018

Trobada entre amigues


Apaga el gris de la teva vida i encén els colors que portes dins.

(Pablo Picasso)


Ahir va ser un dia molt especial i avui amb la tranquil·litat d'un plujós dia de diumenge us ho vull explicar.

Una de les coses més meravelloses que m'ha regalat internet ha estat conèixer persones molt interessants i amb qui he compartit i comparteixo moments màgics. He fet molts bons amics, he trobat amor i moltes coses que seria difícil de descriure, però també he pogut compartir la meva afició a les manualitats i en això el bloc hi té un paper molt important. 

Ja fa molts anys que tinc seguidores molt fidels i persones que van i vénen. Amb ells parlem a través dels comentaris i potser, amb sort, coincidim a les fires. Ja feia molt de temps que dèiem que havíem de fer una petita trobada i ahir va ser el dia. Ja és casualitat que coincidís amb el dia internacional de l'scrapbooking!

Dissabte va llevar-se gris però ple d'il·lusió, la primera en arribar va ser la Pilar que va venir divendres des de Sabadell per compartir el cap de setmana, després va arribar la Montse que venia de Caldes (i no es va perdre! si més no, no gaire :)), i a continuació vam anar a recollir a la Charo (que venia des de Tarragona) i a la Rosa (que venia des de Barcelona). I les cinc, cap a casa!!

Jo els hi havia proposat fer alguna coseta d'scrap per intercanviar apart de xerrar i xerrar i riure i riure (que és el que acostumem a fer :)). Així que ja a casa ens vam posar a fer uns tags per cada una de nosaltres (síiiiiiiii, Charo!! era un per cada una!!!!! jajajajaja). 

El matí ens va passar volant, el que més m'agrada és que malgrat ens veiem molt poc tot és fàcil i flueix d'una manera molt especial.

Després va venir el dinar i la sobretaula (mare meva!!! se'ns van fer les sis!!!) i a tota pressa a acabar la feina!!! El resultat van ser uns tags molt xulos que són un bonic record d'aquest dia. Certament ho hem de repetir més!!

Avui però no us ensenyaré els tags (us deixaré amb la incògnita fins la propera entrada) sinó un detallet que els hi vaig preparar amb molt de "carinyo". Com sempre em diuen que els hi encanten les figuretes de filferro que faig, vaig preparar una scrapera per cada una.

El resultat va ser aquest que us mostro ara, diuen que els hi va agradar molt, jo estic contenta amb el resultat. Tot i que volia afegir-hi algun detall més i no vaig tenir temps :(. La maleta i els detallets que porta la figureta a la butxaca els vaig retallar d'una col·lecció que em va enamorar a la fira de Sitges d'Arte&Scrap que és tota dedicada a nosaltres, les boges per l'scrap!

Moltes gràcies a totes per venir!!!! Espero poder compartir moltes més trobades com aquestes!!!




12 comentaris:

  1. Un plaer compartir unes hores tan fantàstiques amb vosaltres!!!El teu detallet preciós...com sempre...ets una crack!!!
    Molts petons ...
    Montse

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!!! Jo estic molt contenta d'haver-vos conegut!!! I de crack res, més aviat catacrack,jajajaja. Petonets

      Elimina
  2. Sí, va ser un dia molt especial. A mí se'm va passar volant però ens queden les fotos i els tags per recordar-lo. I la figureta de filferro és una autèntica passada! La teva crònica del dia m'encanta. Li deixo el LO a la Charo però a mi m'agradaria fer un mini-àlbum amb totes les fotos i es tags acompanyats d'aquesta crònica tan xula. Jo també espero que ho repetim aviat. Com sé que totes ho llegireu... Un munt de petonets per totes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A veure si jo també m'animo a fer un miniàlbum i així guardaré tots els tags i les fotos!!! I ara queda escrit! ho hem de fer més sovint! Moltes gràcies per tot! Un munt de petonets de tornada :)

      Elimina
  3. Sí, era un per cada una!!jajajajajajaja. No sé per què ho dius això!!!jajajaja
    Aii, què haig de dir?...que va ser un dia fantàstic i et dic GRÀCIES PER TOT (una altra vegada!).
    La figureta de filferro és AMOR!!!. No em pot agradar més i s'ha passejat per tota la casa ensenyant-la a tots (cunyat, germana i nebota inclosos!jajaja).
    Jo faré el LO i ara la Rosa "m'ha picat" i no sé si faré també un mini...ala!!jajajaja
    Un tsunami de petons a dojo!!! :-D


    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aish... no sé, no sé perquè ho dic, jajajajaja. Gràcies a tu per venir! Ara em fa vergonya que la vagis ensenyant, jajajaja. Que lo sepas que ja estic esperant l'LO!!! Un altre tsunami per a tu :)

      Elimina
  4. Hola a totes!! Montse, gràcies un cop més per obrir-nos casa teva, Charo, Rosa i Montse un plaer poder compartir amb vosaltres un dia d'scrap; jo ja tinc la nina a lloc i els Tags de moment agafats en una pinça al suro. Va ser un dia molt xulu tot i ser gris, peró l'scrap té aquest poder: fer que les hores passin massa ràpid, unir a persones que no estan al costat peró que sembla que es coneguin de tota la vida, es generen records...uish que ara dic tot el que no vaig dir ahir jajaja...un petonàs a totes i queda dit: FINS AVIAT!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quin comentari més maco!!! ja tens raó ja... que l'scrap en certa manera t'abdueix, jajajaja. I sí... jo també vaig sentir cm si ens coneguéssim de tota la vida, tot i que tu i jo ja gairebé mitja vida, jajajaja. Molts petonets i gràcies a tu per venir!

      Elimina
  5. Hola Montse. Què preciositat de detallet que els vas fer; és tot tan bonic que no trobo adjectius. Ja es veu que totes van quedar encantades. A veure els tags que heu fet, segur molt xulos també. Felicitats per aquest dia fantàstic i una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! darrerament m'he aficionat a les figuretes amb filferro i paper craft, m'encanten i les trobo molt originals. A veure si ben aviat podem compartir una trobada amb tu també :). Molts petonets

      Elimina
  6. Just avui he llegit la crònica de la Charo i els seus "problemes" amb els tag's jajaja
    M'encanten els teus regalets però el millor és passar els dia scrapejant amb amigues.
    Petonets Montse.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí... jajajaja es va despistar una mica!!! o jo em vaig explicar fatal, jajajaja. Tens raó... el millor són els moments compartits i aquests no s'esborren. Molts petonets

      Elimina