Bocins de paper, màgia i colors: Fins a l'infinit...

dimecres, 21 de març del 2018

Fins a l'infinit...


El poder de la imaginació ens fa infinits.

(John Muir)


Ostres!! quants dies desapareguda!! sempre hi ha unes temporades a l'any que vaig especialment col·lapsada de feina i aquesta ha estat una d'elles, però ara ja amb els exàmens corregits i les notes posades puc seure i fer una entrada (que ho enyoro).

Aquests dies he estat treballant amb l'LO que ja fa uns anys em conviden a fer per la fira de Sitges, però noooo, no us l'ensenyaré fins que s'hagi inaugurat!!! Però sí que us ensenyaré un altre treballet que he fet, no l'he regalat encara però com la persona a qui va adreçat no mira el blog el puc publicar.

Ja sabeu que m'encanta buscar estructures noves, sorprenents, divertides i és l'únic motiu que em porta a mirar vídeos del youtube (i qui em coneix sap que detesto els videotutorials inacabables!!!). 

Aquesta vegada vaig topar-me amb una targeta infinita en forma d'hexàgon. Podeu veure un parell de tutorials aquí i aquí. Li diuen targeta hexaflexagon i el resultat és una xulada!!! Vaig girant la targeta i obrint una nova imatge, tot i que he hagut de fer un màster per aprendre a canviar entre les tres cares possibles, jejeje.

He fet un fons amb distress i diferents segells i he aprofitat per estrenar uns segells molt divertits sobre monstres i l'espai de la Gerda Steiner i d'altres.

Aprofito també la targeta per a participar en el "share your designs" que fa cada mes la Gerda.

El resultat ha estat aquest... hauria de fer un vídeo per veure el moviment però m'ha fet mandra :), així que us deixo amb tres fotos de les tres cares d'aquesta targeta (amb mala llum, també haig de confessar-ho...).



5 comentaris:

  1. Hola Montse,

    Que original i el toc de l'espai la fa molt simpàtica. A veure si m'animo i la provo.

    Un petonet!!!
    Àngels.

    ResponElimina
  2. Molt i molt maca i sobretot, molt original!!!!!!. Gràcies pels tutos!!!
    Petonets!!!

    Charo

    ResponElimina
  3. Ets la reina de les targetes amb estructures currades! M'agrada moltíssim aquesta targeta i que tot et quadri tan bé (els segells tallats, vull dir). Petonets

    ResponElimina
  4. Hola Montse!! jo em puc considerar una mica "afortunada" per haver vist els moviments i és una xulada!! ets una crack amb les targes i aquesta és molt original i molt maca!!

    Una abraçada!

    ResponElimina
  5. Ohhh Montse, és molt original i fantàstica. M'ha encantat.
    Petonets guapa.

    ResponElimina