Bocins de paper, màgia i colors: Amistat...

dilluns, 15 de gener del 2018

Amistat...


No caminis davant meu, potser no et segueixi. No caminis darrere meu, potser no et guiï. Camina al meu costat i sigues el meu amic.

(Albert Camus)
 

Avui us mostro l'altra entrada que us vaig prometre amb els meus assajos fent figuretes amb aquest filferro tan especial folrat de paper craft seguint les instruccions i dissenys dels llibres de l'Isabelle Guiot-Hullot.

Aquesta vegada vaig posar les figuretes dins d'un bastidor, potser simulant una bola de nadal, o senzillament perquè trobo que queda molt bé.  

Les dues han estat la meva "postal" de nadal d'aquest any per a uns amics.

La primera és un pescador de somnis, un pescador d'estels i la segona és una imatge d'un noi i una noia fent l'arbre de nadal. Les mides són diferents (el primer és un bastidor més gran i el segon és força petit però no recordo les mides), però en les fotografies no s'aprecia.

Bé... aquí van, espero que us agradin.



El segon bastidor, per la meva amiga Pilar venia dins d'un paquetet amb un tag senzillet però que vaig pensar que li agradaria.



13 comentaris:

  1. Oh! No tinc paraules! Em semblen dues autèntiques obres d'art! Són tan delicades i inspiren tanta tendresa! Que més puc dir? Un cop més t'has superat a tu mateixa. Molts petonets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! m'ha encantat descobrir aquesta nova tècnica i segurament no serà la darrera vegada. Realment tenen un punt de tendresa important. Molts petonets

      Elimina
  2. Ohhh Montse com m'agrada!! Has de fer-nos un tutorial perquè m'encanta!
    Petonets guapa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! Ostres... un tutorial... sóc un desastre per això! però et recomano els llibres de l'autora d'aquests dissenys, són una passada. Petonets

      Elimina
  3. Encara continuo flipant #quelosepas!!!!. Només dir-te que vaig buscar el filferro aquest i crec que l'he trobat!
    Els bastidors són fantàstics, Montse...continuo amb la boca oberta!. Una preciositat tot i el tag, molt simpàtic!
    Petonets!!!!


    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eiiiiiiiiiiiii, m'has de deir on has trobat aquest filferro, eh??? tot i que trigaré a gastar tot el que tinc :). M'encanta com queden aquestes figures dins dels bastidors. Ara me n'haig de fer un per a mi :). Un petonàs i moltes gràcies

      Elimina
    2. Ara veig el teu comentari. És aquest el filferro??

      https://www.amazon.es/Cordeline-CJN25-Cuerda-alambre-interior/dp/B003ZSM67E/ref=pd_sim_86_1?_encoding=UTF8&psc=1&refRID=W82EWCFWXMGF9T59KW6C

      Imagino que si, perque em diu que la gent que ha comprat aquest filferro...ha comprat el llibre de la noia francesa!!jajaja
      Petonets!!!

      Charo

      Elimina
  4. Apa!!! cada vegada que fas una entrada em deixes més enlluernada. Quina preciositat, aquests bastidors són molt delicats, no sabria pas quin qudar-me.
    Felicitats!!!!!!
    Gràcies per dir-me que sóc una artistassa, però no arribo pas a aquesta categoria.

    Àngels.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!!! sempre em fas posar vermella i pujar l'ego :). Ara continuaré practicant a fer més figuretes com aquestes. Petonets

      Elimina
  5. Hola Montse!! el Tag és moníssim, a mí m'encanta i del bastidor què t'he de dir?? que és preciós i em va agradar moltíssim!!

    Una abraçada gran!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa! M'alegro que t'agradés, em venia de gust fer alguna cosa diferent i fer-te-la a tu :). Molts petonets

      Elimina
  6. Et reinventes cada vegada per fer coses noves !!!
    T'han quedat molt i molt bé !!!

    Ratpenat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! si el dia tingués 48 hores i no treballés segurament que me'n passaria 24 aprenent coses noves, llàstima que només en tingui 24, jajajaja. Molts petonets

      Elimina