Bocins de paper, màgia i colors: Snail mail nadalenc...

diumenge, 10 de desembre del 2017

Snail mail nadalenc...

M'agrada que arribi Nadal,
que el cel s'ompli de núvols,
que el blanc pinti el meu voltant,
i que els dies siguin especials
plens d'alegria i regals...

(Isabel Barriel)


Avui aprofito el darrer dia d'aquest llarg pont per fer una entrada tan llarga com aquest :). 

Aquest any he participat en un snail mail nadalenc. Em feia molta il·lusió i ràpidament vaig tenir la idea de què volia fer. Tot i no conèixer a la noia a qui anava adreçat vaig arriscar-me...

Vaig pensar a fer-li una mena de calendari d'advent, amb 24 sobrets i a dins de cada un xuxes nadalenques. Com m'agrada molt el Nadal i tinc un Diògenes acusat tinc milions de coses a casa, així que li vaig posar flocs de neu troquelats, flocs d'altres materials, fustetes, estrelletes, lluentons, cintes, washis, coses segellades, arbres, figuretes retallades, coses troquelades, etc... Enmig alguna xocolatina i una xuxe nadalenca. 

I on guardaria tot això? Tenia per casa una capsa de color marró força horrorosa (qui em coneix sap que no sóc ni de verds ni de marrons, tret del craft en els treballs d'scrap :)). Vaig decidir pintar-la amb chalk i decorar la portada, de manera que no quedés massa recarregada. Crec que vaig aconseguir força el clean and simple, vosaltres jutjareu :).

El dia 24 és el més especial perquè li vaig fer un àlbum estrella amb papers nadalencs però molt subtils. Vaig continuar amb la línia de decoració de la capsa i també em va quedar un àlbum clean and simple (no m'ho crec ni jo! dec estar malalta!!).

No vaig fer fotos del paquet però va ser graciós perquè vaig decorar-lo amb washis nadalencs, vaig escriure el nom a mà amb lletra maca (això vaig intentar) i vaig segellar un carter, un cargol i algunes cosetes. Quan arribo a correus la noia em diu que el que em surt millor és el paquet 72 hores i treu una macroetiqueta. Es mira el paquet i diu: ostres! no vull tapar-te això que és molt bonic!! el paquet pot viatjar de l'inrevés? Així que em va enganxar l'etiqueta a la part de darrera! I jo feliç! A partir d'ara potser ja no em molestaré ni a posar l'adreça... ja veig que no cal.

El paquet ja va arribar i sé que li va agradar a la meva penpal (o això diu, jeje). Espero que pugui fer moltes cosetes amb les xuxes!! tot i que em sembla que em va dir que no va tenir paciència d'obrir un sobre cada dia!

Ah! el regal anava acompanyat d'una targeta nadalenca molt senzilla (per cert... foto horrible feta de nit, no ho tingueu en compte!).

Bé... vaig al gra i us deixo amb les fotos!!! Aquests dies estic en mode postals de Nadal però ja us aviso que aquest any segurament arribaran tard perquè vaig una mica endarrerida...














11 comentaris:

  1. Hola!!!
    Et tornaré a fer pujar l'ego, M'ENCANTA el calendari d'advent amb les xuxes, la capsa, l'àlbum... Trobo l'àlbum d'una delicadesa tremenda.

    Felicitats per aquest nou treball !!!!!

    Àngels.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! si que me'l puges, sí! jajajaja. La veritat és que això no ho havia fet mai i m'ho he passat molt bé, a més és d'un estil poc habitual en mi. Molts petonets

      Elimina
  2. Quina capsa més maca! I tot el contingut és una preciositat! I la targeta! I segur, segur, que a la teva penpal li va encantar. Jo rebo una capsa així i no puc deixar de mirar-me-la en molt de temps. I crec que tampoc seria capaç d'esperar a obrir un sobret cada dia. Al veure aquesta caixa tan maca no tindria paciència per saber el que hi ha dins de cada sobret. Un treball excel.lent! Petonets i que tinguis una bona setmana després del llarg pont!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! a mi em faria il·lusió obrir un sobret cada dia! i més si són xuxes scraperes! només pel fet de gaudir cada dia d'un moment de sorpresa!! Molts petonets

      Elimina
  3. Ostres, quina xulada tot Montse!!!!. M'encanta!!!!. Jo no sóc gaire (o gens) nadalenca, però rebo això i em torno boja!!jajajajaja
    Tot és molt bonic, fet amb molta delicadessa i l'àlbum és fantàstic...bé, tot és fantàstic!!!
    Petonets i bona setmana!. Demà t'enviaré el paquetet...#quelosepas jajaja

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa!!! Fa molta il·lusió rebre cosetes fetes a mà i amb molt de carinyo. No saps quina il·lusió li poso a obrir la bústia aquests dies!!! i com gaudeixo per Nadal remirant-me les postals que m'han enviat! Un petonàs i més gràcies pel paquetet!

      Elimina
  4. Quina meravella Montse!! A mi m'arriba això i moro d'amor.
    Petonets guapa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!!! vaig gaudir molt fent cada sobret i pensant què hi posaria dins, ara me n'adono que no vaig fer fotos del contingut!!! Un petonàs

      Elimina
  5. Ostres Montse!! m'encanta!!! però m'encanta mooooolt!!! jo en vull un!!! t'ha quedat maquíssim, quantes cosetes!! és una idea molt original i rebre això a casa, és morir d'amor jajajaaj bona setmana!!! petonets!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs... ja sé què et regalaré un any d'aquests, jajajaja, res de menjar una xuxe cada dia, un paquetet scrapero cada dia!! :). Moltes gràcies pel comentari i molts petonets

      Elimina
  6. Wow!! Increíblemente beautiful... Me encanta todo lo que haces <3

    ResponElimina