Bocins de paper, màgia i colors: 50 anys de casats

dissabte, 10 de juny del 2017

50 anys de casats


L'aventura de la vida és aprendre. 
L'objectiu de la vida és créixer. 
La naturalesa de la vida és canviar. 
El repte de la vida és superar-se. 
L'essència de la vida és tenir cura. 
El secret de la vida és atrevir-se. 
La bellesa de la vida és donar. 
L'alegria de la vida és estimar

(William Ward)


Aish... quan arriba aquesta època no trobo mai el moment d'acomplir els meus propis objectius personals, com el que em vaig proposar aquest any de fer un parell d'entrades al blog cada mes, i no és que no tingui res per ensenyar-vos!!! però estic tan esgotada i tinc tantes coses al cap que no hi ha manera de trobar el moment adient.

Però ara sí... juny... tercera avaluació tancada i a dues setmanes de tancar el curs (si més no amb els nens). Ara és el moment d'ensenyar-vos les poquetes cosetes que he fet darrerament. 

Dissabte passat (amb una mica de retard) vam celebrar els 50 anys de casats d'uns bons amics i ex-companys de feina. Tenia molt clar que els hi volia fer una targeta amb format de targeta infinita (m'he enamorat d'aquesta estructura!!). Però no la volia donar tal qual, així que vaig recordar una targeta que havia fet la meva amiga Pilar per un casament on hi havia un cotxe d'aquells típics "just married". Les filles dels meus amics van ser còmplices i em van passar algunes fotos. 

Així que vaig fer una targeta que guardava al seu interior una nova targeta. Els hi va agradar molt i jo vaig gaudir molt retrobant-me amb la meva creativitat (a més a més contenta perquè ho vaig fer tot en una tarda!!! com sempre a darrera hora :O). Val a dir que el cotxe el vaig veure en una targeta de la Vicky Papaioannou i és un troquel de la Bigh Shot, bé... deu ser un troquel perquè jo el vaig buscar per internet i el vaig "copiar", vaig imprimir-lo, vaig retallar les parts i les vaig dibuixar sobre els papers que volia utilitzar retallant-lo novament.

Aquest en va ser el resultat... espero que us agradi!!!

Davant...
 


L'interior...



Darrera...




I la targeta infitina... Aquesta vegada també vaig utilitzar els papers d'Stampam. M'encanten!!!!! i ara que he tornat a gastar la segona compra ja els torno a necessitar :). En aquesta targeta he combinat els blau-verd amb els grocs i m'agrada molt la combinació (tot i que jo no l'hauria fet mai :)). Les lletres són de fusta i tot i que no es noti l'avió està retallat i li he donat volum per sobre dels núvols, tot i que és un tipus de targeta on no és recomanable donar-hi volum (però per a mi és missió impossible, jeje).






Aquesta vegada vaig enregistrar un petit vídeo per veure la targeta en moviment... Us animo a fer aquesta estructura, és molt senzilla i realment sorprèn a qui la rep! Per cert... agrair a la Mariona de Segon Segona que és qui ens va ensenyar a fer aquesta estructura en una trobada (ja sabeu que jo detesto els vídeos tutorials i només de pensar que haig d'aprendre a fer-ho a través d'un vídeo m'agafa urticària, jejejeje).


10 comentaris:

  1. Ostres tu, amb vídeo i tot!!jajajajaja
    La tarjeta és senzillament una preciositat, plena de detalls super adients!!!. I el cotxe el vaig veure també al canal de la Vicky i està molt ben copiat!!!. Una passada tot, com sempre!!!!
    Petonets i bon cap de setmana!!!!! :-D

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajaja, bé... no sabia com penjar el vídeo i vaig provar... si es fa gran la qualitat és patètica però com a idea ja es veu... el cotxe el vaig trobar molt xulo i m'anava perfecte per les fotos que m'havien enviat així que vaig pensar a fer les tapes així. Moltes gràcies per ser-hi puntualment a comentar, jejejeje. Un petonàs

      Elimina
  2. Eis Montse!!
    Per variar els teus treballs em fascinen, fent cas del teu consell, estic elaborant una targeta infinita. De nou t'he de donar les gràcies perquè està quedant una targeta preciosa.

    Àngels.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Què bé que t'hagis animat!!! ja veuràs que quan la rebi la persona a qui va adreçada es quedarà amb la boca oberta!!! és una estructura molt xula. Algun dia m'agradaria veure els teus treballs (els no nadalencs :)). Molts petonets

      Elimina
  3. M'encanta!!! El cotxe és xulíssim i tot el muntatge una preciositat. M'agraden molt aquestes targetes i sempre penso que m'haig de posar a fer una però em passa com a tu que només de pensar en fer-la a partir d'un video tutorial m'agafen tots els mals. I ara que ja has acabat amb la feina pesada de final de curs, ensenya'ns més coses! ... I descansa, que t'ho has guanyat! Petonets i bon diumenge!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies wapa!!! Guardem el tutorial pel dia que em vinguis a visitar o fem una mini trobada :). Bé... descansar encara no puc, queda encara molta feina per fer, però si més no la més gran ja està feta. Això sí... intentaré scrapejar una miqueta. Molts petonets

      Elimina
  4. M'encanta Montse!! Aquesta tarja"doble" es fantàstica. Tinc pendent fer una tarja infinita... a veure si trobo un moment.
    Petonets i ànims amb el final de curs.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! segur que trobaràs un moment, de fet no sé d'on treus el temps per fer tantes cosetes!!! Un petonàs

      Elimina
  5. Que xula la tarjeta infita!!!

    ResponElimina
  6. Nena, quina tarjeta mes xula!!!!! El cotxe m'encanta!!!! Nosaltres n'haviem tingut un.... quins bons records!!!
    T'ha quedat una tarjeta preciosa! Enhorabona!

    ResponElimina