Bocins de paper, màgia i colors: Carpe diem...

dilluns, 11 de maig del 2015

Carpe diem...


Viu avui, no et refiïs gens del demà...

(Horaci)


Ja fa moooooooollllllllltsssssssssss anys, però que molts, eh? (suposo que per allà el 1989) em va impactar una pel·lícula. Us preguntareu: quina? doncs... "El club dels poetes morts". 

Em va captivar des del primer moment, la figura del professor, els poemes, les reflexions, aquell carpe diem que sovint hauríem d'aplicar més en les nostres vides... Per a mi ha estat una de les pel·lícules de la meva vida. Potser també en certa manera és una mica responsable que de hagi escollit ser professora, qui sap!

Uns anys després vaig descobrir un llibre amb poemes extrets de la pel·lícula en versió original i traduïts al català. Em va encantar, es diu "antologia del club dels poetes morts". 

Aquest Sant Jordi el volia regalar a un amic que comparteix aquesta afició per la pel·lícula però el llibre està descatalogat. Així que vaig fer unes fotocòpies (valeeeeeee, ja sé que no està bé, però...) i el vaig enquadernar amb espiral.

Avui us deixo amb el resultat i sí, aquest sí és un treball molt del meu estil (aquí no us discutiré, jeje).  

Cordill, roba de sac, botons, la meva estimada cameo amb les lletres (amb un toc de glossy),  paper esquinçat i com no! fusta...

Espero que us agradi! a ell li va agradar! (o si més no això va dir, jajaja).




15 comentaris:

  1. De segur li ha encantat, és un regal preciós, i molt teu, això es el millor, porta el teu segell, tela de sac botons maderetes.....es genial!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! realment ara no puc viure sense la roba de sac, jeje. Un petonàs

      Elimina
  2. Es precioso Montse!!! Encantado que se quedó seguro y tú de hacerlo. Muy de tu estilo, como bien dices, que me gusta todo lo que haces. Besotes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias wapa, esta vez no voy a discutir que no sea mi estilo, jeje. Un besito

      Elimina
  3. És preciós Montse! Jo crec que aquest és molt millor que el llibre original, malgrat la pirateria. A més, en aquest cas jo crec que si el llibre està descatalogat, està justificada. I que consti que jo encara sóc de les que compra DVD i CD! I a mi també m'encanta "El club de los poetas muertos". No sé la de vegades que l'he vist i sempre torno a plorar i a enfadar-me amb aquell pare intolerant. Un altre punt en comú! Molts petonets i felicitats per aquest nou treball tant del "teu estil" i que porta el teu segell.

    ResponElimina
    Respostes
    1. La veritat és que sí que la portada és més maca que l'original, modèstia apart, jajajaa. Realment tenim moltes coses en comú :), jo l'he vist tantes vegades i em passa com a tu... sempre em salta alguna llagrimeta. Un petonàs

      Elimina
  4. M'encanta Montse com t'ha quedat!! I encara que tens raó i que no està bé fotocopiar, en aquest cas està més que justificat.
    Per cert, també és una de les meves pel·lícules preferides.
    Petonets guapa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, la veritat és que no m'agrada fotocopiar llibres però... en aquests casos no hi ha més remei! Un petonàs

      Elimina
  5. És clar que li encanta i ho va dir de debó!!!!jajaja. És el teu estil, no hi ha dubtes!!
    A mi la película també em va agradar molt al seu moment, de fet el Robin Williams era un dels meus actors favorits i la seva marxa em va fer plorar molt, la veritat.
    Petonets i bon dimarts!!!!


    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! A mi també m'agradava molt el Robin Williams, era un actor que sempre despertava moltes sensacions i emocions, et feia riure, plorar... Un petonàs

      Elimina
  6. Hola Montse!! la pel.licula és mooolt maca i és de les que no em cansa mirar-la; saps quina és l'escena que em fa posar la pell de gallina, al final quan es van enfilant a la taula.
    Bé, de la teva portada he de dir que m'agrada molt i és el teu estil 100% jajaja i segur que li va agradar moltíssim!!
    Una abraçada!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! sí!! la pel·li és xulíssima i el moment que descrius m'emociona sempre. Ja m'agradaria a mi deixar en algun alumne aquesta empremta. Aquest va ser un treball realitzat a contrarellotge però estic contenta. Un petonàs

      Elimina
  7. Pero, quins treballs mes macos fas!!! Y tens un estil propi que m'encanta!!! Ptns!!

    ResponElimina
  8. Jajaja….m’ha fet gràcia això de “si més no, això va dir!”
    Sí, segur que li deuria agradar, no pot ser d’una altra manera…!
    Molt del teu estil…
    Petons

    ResponElimina
  9. Precioso trabajo, me encanta.
    Sonrisas de colores y bendiciones a granel.

    ResponElimina