Bocins de paper, màgia i colors: Et desitjo... (5 dies per Nadal)

divendres, 20 de desembre del 2013

Et desitjo... (5 dies per Nadal)


Et desitjo també que tinguis amics
i que encara que pocs siguin nobles i fidels,
i que n’hi hagi almenys un en qui puguis confiar totalment.
I perquè la vida és així
et desitjo també que tinguis alguns adversaris,
ni molts ni pocs, en la mesura exacta,
perquè així et faran qüestionar les teves pròpies certeses.

(Víctor Hugo)

Darrer dia d'escola (quines ganes tenia que arribés aquest dia!!!) tot i que sé que el temps passarà volant i no me n'adonaré de res, però necessitava aturar-me...

Avui us deixo amb un altre assaig de postaleta, aquesta també molt senzilla, amb uns flocs de neu amb embossing (vaig confondre el potet de les pòlvores blanques i em va quedar un floc transparent, jeje...). 

Per cert... ahir ja van sortir les meves postals d'intercanvi, segurament no arribaran a temps per Nadal però espero que sí serveixin per desitjar-vos un feliç any nou a totes. Volia fer-les totes diferents però no he tingut ni el temps ni la inspiració al meu favor, així que algunes rebreu el mateix model. 

Haig de dir-vos que a casa ja llueixen gairebé totes les vostres i aquests dies m'han fet sentir molt bé. La meva cartera deu al·lucinar perquè dia sí, dia també han anat omplint la meva bústica. Mil gràcies a totes!!! (ja us escriuré un mail personalitzat :)).


8 comentaris:

  1. Aiii, aiiiii, que arribi la postaleta!!jajajaja.
    Aquesta que has posat és ben bonica!. M'agrada molt la combinació amb el paper kraft i els motius nadalencs!
    Petonets, Montse i bon cap de setmana!. I bones festes, és clar!

    Charo

    ResponElimina
  2. Molt maca, Montse. Ja estic desitjant rebre la meva. Suposo que la que he enviat jo ja ha arribat. Si no tornem a contactar, que passis uns dies molt feliços. Petonets

    ResponElimina
  3. Molt bonica, m'agraden els flocs de neu combinats en diferents colors sobre el paper kraft. Un petó!!! (Estaré atenta a la bústia... ;DDD)

    ResponElimina
  4. Està genial, es senzilla i m'agrada o m'encanta el paper craft, així q tot el que porta m'agrada!!!

    ResponElimina
  5. Me encanta la combinación de colores con el craft, te ha quedado muy bonita!!
    Besos:)

    ResponElimina
  6. Què maca t'ha quedat, m'agrada moltissím el craft i així com ho has combiunat tu amb el paper decorat de color roig i els flocs de neu embossats, ha quedat una targeta fantàstica!!! Ja hi tinc ganes de rebre la meva targeta de l'intercanvi, de segur que ben bonica com tot allò que hi fas. Petonets

    ResponElimina
  7. Queda molt maca aquesta postal. I no pateixis per quan arribi, no li diguis a ningú, però només he fet la teva i dues més...és a dir que o demà m'inspiro o a la nit de Nadal no podré fer entrega de les postals als familiars que vindran a sopar.

    Petonets i Bon Nadal !

    ResponElimina
  8. Super maca la postal!! quines ganes de rebre ja la mevaaaaa!!

    ResponElimina