Bocins de paper, màgia i colors: El mar...

dimecres, 9 de maig del 2012

El mar...


De vegades sentim que el que fem és tan sols una gota en el mar, però el mar seria menys si li faltés una gota.

(Mare Teresa de Calcuta) 


Aquesta és una de les pàgines que més m'agrada, tampoc és que tingui res d'especial, però em porta records dels meus primers mesos a Vilanova. Quan anava a passejar aprop del mar gairebé cada dia i em dedicava a recollir petxinetes, pedretes..., a escoltar les onades, a observar com el mar es confonia amb el cel i, de vegades, a agafar una llibreta en blanc (que tant m'agraden) i escriure sensacions, sentiments.

Llàstima que a mesura que passen els dies, els mesos i els anys anem perdent els bons costums :(.
 
En aquesta pàgina de l'àlbum hi ha un trosset d'aquella època i fins i tot les petxines que encara guardo en un potet (tot i que em vaig dedicar a fer postals, capsetes amb elles encara me'n queden!!!).

 

4 comentaris:

  1. Hola Montse!! m'agrada molt el tag amb el vaixell i les cintes fent onades :)
    de fet, la pàgina en sí m'agrada molt!!

    Una abraçada!!

    Pilar

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies a les dues! Petonets

    ResponElimina
  3. Una página molt bonica... Mmmmmm......Té sabor a estiu...

    ResponElimina