Bocins de paper, màgia i colors: Segon Tag: "Pau"

divendres, 14 d’octubre del 2011

Segon Tag: "Pau"


"Estar en pau amb un mateix és la millor manera de començar a estar-ho amb els altres"

F. Luís de León



Ahir vaig dedicar unes horetes a desconnectar la ment i va néixer el meu segon tag :).

Definitivament comparant els meus dos primers puc afirmar que no tinc un estil propi, jejeje, segurament encara em queda molta "investigació" per trobar-lo (o no! potser sóc així... i cada dia reflecteixo un estat anímic o una sensació diferent...).

Vaig començar jugant amb les tintes Distress.

Havia vist fa temps en un bloc (ni recordo on) com creaven fons a partir de les tintes, aplicant directament les tintes sobre un plàstic (diferents colors) i polvoritzant amb aigua per després passar el paper per sobre. 

I em vaig decidir! val a dir que em va encantar el resultat en forma d'aigües. I així ha sortit el fons d'aquest tag!



Després... res... obrir la pila de capsetes i anar buscant entre tots els trastos que tinc, un segell per aquí, unes cintetes, les puntes i els abecedaris que m'encanten, una fada, uns botons... i un parell de frases per pensar...

La feina ara és meva per tornar-ho tot a lloc i per trobar la taula!!! buf!! quin merder!! :)





7 comentaris:

  1. I tan divertit que és aquest desordre!!! El tag t'ha quedat molt bonic, tant com les frases que hi has posat, molt encertades!! Bon cap de setmana!!

    ResponElimina
  2. jeje... divertti ho és però... buf! et passes una hora tornant-ho tot al seu lloc! Gràcies pel comentari!

    ResponElimina
  3. Hola Montse!! molt maco!! jo també necessito desconnectar la ment i retrobar la meva part (petita) de creativitat...una abraçada!!!

    ResponElimina
  4. Doncs... ja saps! a "imposar-se" unes horetes a la setmana per a tu mateixa sinó... sempre ens quedarà creativa! jajaja. Un petonet

    ResponElimina
  5. Doncs deixar-se anar ha tingut molt bon resultat!!! (ara, estic amb tu, desprès endreçar és molt pesat!, ja, ja)
    Petons. Sílvia

    ResponElimina
  6. Continuaré amb els tags... a veure què en va sortint... i no tindré més remei que continuar endreçant... :)

    ResponElimina